nedelja, 16. oktober 2016

Moja "objekt"

Ko gledam po socialnih omrežjih vidim, da veliko moških zanimajo gole ženske in v ženski vidijo samo objekt, ne človeka, še manj partnerice.



Potem gledam garaže in mehanične delavnice, kjer prevladujejo ponovno koledarji z golimi ženskami. Če bi pa jaz gledala za moškimi, bi bila itak kurba. Popolnoma goli moški na koledarju. Kaj je to? Saj to ne obstaja. A je moškim tako težko pokazati tisti izrastek med nogami? Itak pa nekateri mislijo, da če si slikajo oneta, penis, organ, princesko sofijo, ali karkoli mu že rečete, da bomo ženske popadale dol od navdušenja. Jok brate, odpade. Prosim ne delajte več mi tega, da ne kozlam. Ne bat, v živo je to čisto drugače, ko ga lahko primeš v roko.
Vendar če moški oz to ni moški, ampak osebek poln hormonov pada na dekolte, prsi, da kaj drugega niti ne omenim, potem ne vem kaj naj z njim. Samo da vidi prsi in malo gole kože in že mu izrastek med nogami tako nabrekne, da je jasno vidno vsem, če le se oči ustavijo na tistem predelu.
In nenazadnje prsi, ki jih imamo tako ženske, kot moški. In ja, tudi moški imate bradavičke. Ampak ker imamo ženske tam malo več maščobe in žlez, jih imamo večje. Aja, prsi v resnici, dragi moški, niso namenjene gledanju, buljenju vanje in zadovoljevanju vaših potreb, ampak ko in če imamo otroka je to del telesa, kjer dobi prvo hrano za preživetje, mleko. Zato dragi moški, ne se zgražat, če ženske dojijo v javnosti.
Gremo dalje. V naslovu sem napisala Moja "objekt". Da, moški, no tudi ženske si govorimo, moj sonček, angelček, bombonček, pač ni pomembno. Vendar večina moških še vedno misli, da je nekaj več, ker je moški in bla bla bla. Ok, poglejmo drugače. Ti moški, baje, jaz ženska. Dajva najti kaj imava skupnega. Oba imava telo, roke in noge, glavo, lase, obraz, oči, nos, usta, ušesa, imava rit, oba lulava, kakava, se premikava in prehranjujeva. Oba sva nastala na enak način, s srečanjem moške in ženske spolne celice. Oba sva se rodila ali naravno, ali s pomočjo zdravnikov, bila sva gola in bosa.
In takoj na začetku so nama pogledali med noge in nama rekli, tvoja barva je modra, ker imaš izrastek, tvoja pa roza, ker ga nimaš. Potem so naju starši vzgajali, prav tako vzojitelji in učitelji in okolje, kaj smemo delati in kaj ne na podlagi barve določene pri rojstvu.
Ampak pri meni je šla vzgoja malo po zlu. In vesela sem za to. Oči je vedno govoril, da nikoli ne veš kdaj pride znanje prav, ter sva skupaj delala tudi za nekatere moška dela. Vožnja traktorja, bog se usmili, ženska za volanom. Ampak to mi je všeč. Ko bi še druge ženske vedele koliko stane traktor, bi padale samo še na kmete. Pa popravljanje traktorja, menjava gume pri traktorju, samo da sem umazana. Tudi zidanje, košnja in še bi lahko naštevala. No, nečesa pa se bojim. Ene naprave, ki je že veliko ljudem odrezala prste. Da, pomagam tudi pri tem, vendar na varni razdalji.
Dragi fantički, koliko pa vi znate opravljati ženskih del, oziroma kaj so sploh ženska dela? Visenje pred ogledalom, depiliranje po celem telesu, lakiranje nohtov in ostale podobne stvari niso ženska dela, čeprav se veliko moških najde, ki tudi to počne. Da povem, nobeno delo ni podcenjeno ali precenjeno, pa naj ga izvaja oseba moškega ali ženskega spola. In oprosti, lišpanje zame ni delo, čeprav sem ženska.
Sedaj sem povedala kaj si mislim, ter mogoče sklepate, zagotovo je ta baba še samska, pa že dolgo ni dobila. Dragi moji, to, ali sem dobila ali ne, je samo moj problem. Glede samskosti pa ja, sem samska, ampak a ti, ki to bereš, si pa v vezi? Ne vem če. Če kdo je, naj mi oprosti. Torej. Sem samska in iščem, no včasih pogledam za tipom, ki pa ponavadi nima kaj veliko stvari, ki jih iščem. Ne sme ga biti strah prijeti se za kakršnokoli delo. Jah, fantje, manj stanja pred ogledalom. Potem hoja v fitnes zaradi tega, ker hoče ugajati, mogoče meščankam, jaz sem kmetica, zame fitnes ni delo, če že moraš športat imam full placa za tek. Potem mora me sprejeti kot partnerici, ne kot predmet, ter si kdaj pa kdaj vzeti tudi čaz zame. Uf, to je pa že preveč a ne?
Sedaj pa končujem, da boste lahko premislili in kdaj pa kdaj tudi kako žensko poslušali, ko vam razlaga kaj v živo in jo seveda slišali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar