torek, 6. maj 2014

Boj brez naspotnika

Kot sem pisala sem mislila, da sem se prehitro odločila za podvig, potem pa prehitro obžalovala. Nič od tega ne bi bilo potrebno, niti obžalovanje ne, saj ni kaj za obžalovat. Vse je tako kot mora biti, če ne še bolje.

Ugotovila sem, da se velikokrat borim sama s seboj, da se ne morem odločiti kaj naj naredim, kako naj se odločim. Če pa se za kaj odločim, pa se odločim prehitro, brez premisleka. Vse, tako zavlačevanje z odločitvijo, kot prehitra odločitev pa povzročata v meni boj. Boj brez nasprotnika, saj se borim sama s seboj. To so najhujši boji. Boji, kjer ni ne poraženca in ne zmagovalca.

Pričela sem razmišlati, da je za mojo hitrost kriv priimek, HITI. Vendar ponavadi me kličejo po imenu KLAVDIJA, kar je ženska imena moškega imena KLAUDIUS, ki pomeni HROM, ŠEPAV; OVIRAN; NESPRETEN, OKOREN; OMAHLJIV, NEGOTOV. Torej drži, da kakor se imenuješ, da tak si, da ti da ime osebnost. Prav tako pa ti da osebnost še kaj drugega. Že nekaj časa čutim in vem, da sem sama sebi nasprotje. Mogoče se sprašujete zakaj, vendar moj odgovor je, da ne vem, da tako pač čutim in to je to.


Sedaj pa še razlog zakaj ta moja današnja objava. Zaradi včerajšnje objave, ko sem se spraševala, ali je dobro, da sem ponovila nekaj izpred nekaj let, kar me je pripeljalo v slabo situacijo. Fotografije so dokaz, da ni potrebe po skrbi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar